Weer op weg
2 april 2025 - Mailly-le-Château, Frankrijk
Goeiemorgen. We hebben gisteren uiteindelijk de fiets ingeruild voor de wandelschoenen. Er stond zo'n schrale koude wind, dat we liever een stuk langs t water op gingen lopen. Ook mooi.
De was is weer gedaan en het huis is gepoetst dus we gaan weer op pad. Ik wil jullie nog effe deelgenoot maken van ons mooie en niet geheel onbelangrijk, het zuivere toiletgebouw. Ik ga jullie hier niet steeds mee verrassen, maar dit is voor campingbegrippen wel erg uitzonderlijk. Soms krijg ik spontaan smetvrees. Maar dat is hier zeker niet t geval.
Fijne dag allemaal.


Het lijkt wel een hotelkamer i.p.v. het toiletgebouw op een camping.
Fijn een beetje luxe en het allerbelangrijkste schoon.